loading...
سایت هواداران حامد پهلان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دعوت به همکاری در سایت(طراحی:کاور،بنر،لوگو،هدر،پوستر کامینگ سون و....) 17 2177 mamadreza19
درخواست 55 2849 mamadreza19
قوانین انجمن هواداران حامد پهلان(تمامی کاربران حتما مطالعه کنند) 7 3010 mamadreza19
هتل ساووی Savoy مسکو 0 154 shahinramp
چـــــــــت رومــــ/همه بیاین دورهمی صحبت کنیمـــــ 18 1822 masood
ریمیکس حامد پهلان و امید جهان 2 790 aylin
♫♬♪ مشاعره با ترانه های حامد پهلان ♫♬♪ 17 2145 aylin
نظرسنجی سایت بروز شد 4 546 cdkb
دوست دارین حامد پهلان بیشتر به چه سبکی آهنگ بخونه...؟؟؟ 20 1954 cdkb
شوخی Fun 1 429 elmira
اولین............. 7 904 elmira
دوست داری........... 3 542 elmira
ریمیکس فوق العاده شاد از آهنگهای حامد پهلان، امید جهان و مصطفی تفتیش 0 458 saeidmstd
میکس بهار عاشقی( با حضور حامد پهلان و امید جهان ) 0 505 saeidmstd
Remix of Hamed pahlan's musics 0 492 saeidmstd
2 ریمیکس از آهنگهای حامد پهلان( به همراه امید جهان و عماد) 0 659 saeidmstd
دومين ريميكس حامد پهلان و اميد جهان 0 952 saeidmstd
دانلود کنید2........ 2 710 ashkan76
حامد و شاهین kh........مشکوک 1 549 sajad2358
دانلود کنید..................... ... 2 530 sajad2358
حامد پهلان بازدید : 2465 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (184)

 

https://rozup.ir/up/omid-jahan/omid-jahan-design/In_The_Name_Of_God.png

  بـــــه کانون هواداران حامد پهلان خـــــوش آمدید

جــدیـد تــرین آهنـــگ هـا ،ریمیکس ها و عکس ها  را میتـــــوانیـــــد از ایــــــــــن وبلاگ دریـــــافت کــنید

بــــراي مشــــاهــده بهتـــر ســايـت از مـرورگــر فــــايـر فـــاكس استـفــــاده كـــنيد.

    براي حمايت از وبلاگ و زحمات مديران لطفا در لینک باکس لینکتان را ثبت کنید

    ادرس قابل دسترس و هميشگی سايت    Www.Hamed-Pahlan.Rozblog.Com  ميباشد

هواداران امید جهان

هوادارا امید جهان

http://s5.picofile.com/file/8129413800/hamed1.gif

سایت هواداران حامد پهلان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amirmahdi در تاریخ 1393/11/04 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

سلام عرض میکنم خدمت شما.اگر میشه اهنگ شاد وعده خانم لیلا فروهر را بخونی؟

این نظر توسط حسین حاجی آبادی در تاریخ 1393/10/12 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا حامد خوب هستین توروخدا آهنگ های شاد بیشتری رو پخش کنین،راستی اگه هم امکانش هست فقط با آقای سعید ساشا و محمد کلهر عزیز بیشتر کار کنین آقای سعید ساشا یکی از بهترین تنظیم کننده هایی هستن که من توی عمرم دیدم خیلی کارشون عالیست و تنظیم کننده ی آهنگ های شادی هستن که دل مارو با صدای شما و مجتبی دربیدی عزیز و امید جهان عزیز شاد میکنین واقعا ازتون تشکر میکنم انشالله توی کارهای بعدی تون از آهنگ های شاد بیشتری که تنظیمش با آقای سعید ساشا هست استفاده کنین،من فقط میتونم بگم کارشون فوق العاده ست،اگه هم امکانش هست توروخدا خودتون تکی بخونین بهتره هم آهنگ تون خوب میشه و هم هواداران بیشتری رو پیدا میکین اگه هم امکانش هست چند آهنگ با ریتم های شیرین و لیلا و آنالی و دلم میلرزه و بمیرم و میهانه ی و 4رنگ امید جهان و ... پخش کنین و درضمن چرا آقای بابک فخاریان دیگه آهنگ نمیخونن آهنگ های ایشون هم واقعا شاد هست اونم اگه شعروملودیش از خودتون باشه البته آهنگ های قدیمی شون رو دارم اما دوست دارم ایشون هم چند کار جدید اجرا کنن،راستی چرا موزیک ویدیو های تون رو پس کی پخش میکنین ما همچنان مشتاق هستیم ،قربون شما موفق باشید .

این نظر توسط حسین حاجی آبادی در تاریخ 1393/10/09 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا حامد گل حال شما خوبه ببخشید من یه آهنگ پیدا کردم از آقای حسن شماعی زاده ست به نام در رو واکن عزیزم خیلی شاد هستش اگه میشه این آهنگ رو بازخونی کنین که با تنظیم: سعید ساشا و میکس و مسترینگ: محمد کلهر باشه خیلی آهنگ شاد و باحالی هست، منتظر هستم قربون شما .
پاسخ : چشم

این نظر توسط amirmahdi در تاریخ 1393/09/13 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

سلام. اگه میشه اهنگ امشب شب رقصه را بخون

این نظر توسط حسین حاجی آبادی در تاریخ 1393/09/12 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا حامد حال شما خوبه خسته نباشید اگه میشه با علی عبدالمالکی هم کار کنین که تنظیم آهنگ هاتون رو برعهده بگیرن ، خیلی کارشون خوب هست راستی یه آهنگ شمالی یا قاسم آبادی هم بخونین . قربون شما .

این نظر توسط محمد حسن دهقان در تاریخ 1393/08/28 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی.اهنگ عزیز دلم .کی پخش میشه/

این نظر توسط hossein hajiabadi در تاریخ 1393/08/28 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

سلام حامد جان خوب هستین خسته نباشید ، راستی من اون آهنگی که بهتون گفتم رو پیدا کردم اسم آهنگ هست * درو وا کن عزیزم * از آقای شماعی زاده خیلی آهنگ باحال و شادی هست من این آهنگ رو توی ذهنم با صدای شما تصورش کردم خیلی عالی میشه تازه اگه با تنظیم سعید ساشا هم باشه که کلی میترکونه حالا من فقط یه نظری بود که دادم اگه دوست داشتین اجراش کنین خوشحال میشم ، منتظر شنیدن آهنگ های شادتون هستم ، موفق باشید قربون شما .

این نظر توسط حسین حاجی آبادی در تاریخ 1393/08/27 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام حامد جان حال شما خوبه ، ببخشید من یه آهنگ گوش دادم نمیدونم اسمش چیه و کی خونده فقط قسمتی رو حفظ هستم که میگه در رو وا کن عزیزم ، در رو وا کن عزیزم اینو اگه میشه اجرا کنین فکر کنم آقای حسن شماعی زاده خوندن ، راستی قراره شما یه آهنگ واسه ی پنچشنبه یا جمعه همین هفته آماده کردین درسته ؟ منتظر شنیدنش هستم قربون شما .

این نظر توسط محمد حسن دهقان در تاریخ 1393/08/24 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

سلام حامد جون.ببخشید اهنگ دختر بلا را پخش کنین.ممنوم اگه پخش کنین
پاسخ : معلوم نی

این نظر توسط محمد حسن دهقان در تاریخ 1393/08/24 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای پهلان گل. یه ترک با ایمان سیاپوشان بخون. دوست دارم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...18 19 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
باسلام خدمت هواداران عزیز آدرس سایت: WwW.Hamed-Pahlan.Rzb.Ir آدرس انجمن: WwW.Hamed-Pahlan.Rzb.Ir/Forum منتظر نظرات خوب شما در وبسایت هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پخش آنلاین در ابتدا سایت که بصورت اتومات پخش میشه چطوره؟
    SP1

    جهت دانلود آهنگ کلیک کنید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 1098
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 825
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 1,246
  • بازدید سال : 7,202
  • بازدید کلی : 228,067
  • SP2

    جهت دانلود آهنگ کلیک کنید